Centre: Institut Esteve Terradas i Illa (Cornellà de Llobregat)
Cicle: Desenvolupament d'aplicacions multiplataforma
Inici: 5 de novembre de 2025
Final: 26 de novembre de 2025
Reealitzarem un joc del PONG amb un display específic de LEDs de 64x64 píxels.
El joc es centralitzarà en un servidor VPS on es podran connectar diversos tipus de clients: una app mòbil, un app desktop i el controlador del display (que serà una Raspberry Pi).
En total haurem de desenvolupar 3 aplicacions:
Tindreu la Raspberry Pi amb la instal·lació preparada a la que podreu accedir per WiFi i SSH.
El professor us indicarà la IP que us assignarà el AP segons la MAC del dispositiu.
Inici: 5 de novembre de 2025
Final: 12 de novembre de 2025
Hores estimades totals: 0
Inici: 12 de novembre de 2025
Final: 19 de novembre de 2025
Hores estimades totals: 0
Inici: 19 de novembre de 2025
Final: 26 de novembre de 2025
Hores estimades totals: 0
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP07 MP08 MP09 MP10
- A més, compartir els projectes amb els mestres com a col·laboradors
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP07 MP10
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07 MP08
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP07 MP08 MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP08 MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP09
- Les dades són: nom del jugador, ip del servidor, port i protocol
- S'han de guardar en un arxiu de configuració al mòbil
- Després es queda a la pantalla d'espera d'inici de partida
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP08 MP09
- Les dades són: nom del jugador, ip del servidor, port i protocol
- S'han de guardar en un arxiu de configuració al desktop.
- Després es queda a la pantalla d'espera d'inici de partida
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP08 MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07 MP08 MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07 MP08 MP09 MP10
- Tots els clients APP - DSK - RPi mostren les pales dels jugadors
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP08 MP09
- Tots els clients APP - DSK - RPi mostren les pales dels jugadors
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07 MP09
- La pilota surt a l'atzar cap a un dels dos jugadors
- La pilota surt del centre però només des de les posicions superior i inferior
- La pilota rebota a dalt i a baix
- La pilota rebota a les pales
- Tots els clients APP - DSK - RPi mostren l'estat de la partida
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP09
- Un jugador fa un gol quan el contrincant no pot fer rebotar la pilota amb la pala
- El servidor compte els gols de cada jugador
- Després d'un gol la pilota surt del centre en una direcció a l'atzar
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP09
- El número de gols per guanyar està al fitxer de configuració
- Quan acaba la partida, es guarda la informació als logs
- Es mostra una pantalla amb el resultat (nom del jugador guanyador i perdedor)
- APP mòbil i DSK tenen un botó per reiniciar a la pantalla d'esperar jugadors
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP09
- Les dades s'han de poder consultar per jugar
- Taula partides enllaçada amb taula jugadors
S'ha de guardar:
- Jugadors de la partida
- Data de la partida
- Duració en segons de la partida
- Resultat
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP09
Quan el jugador marca dos gols seguits, la pala duplica la llargada durant 10 segons.
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07 MP08 MP09
- Carregar dades guardades a l'arxiu de configuració
- Un nou botó per escollir un avatar d'entre un conjunt predefinit
- Guardar la nova dada de l'avatar escollit a l'arxiu de configuració
- Enviar la informació de l'avatar escollit a l'avatar (pot ser un identificador, no cal la imatge)
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP08
- Carregar dades guardades a l'arxiu de configuració
- Un nou botó per escollir un avatar d'entre un conjunt predefinit
- Guardar la nova dada de l'avatar escollit a l'arxiu de configuració
- Enviar la informació de l'avatar escollit a l'avatar (pot ser un identificador, no cal la imatge)
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP07
- Tots els clients mostren un quadre amb la imatge de l'avatar de cada jugador al costat de la puntuació
- No cal guardar quin avatar tenen els jugadors a la SQLite
- Els clients han de mostrar l'avatar al costat de la configuració
- ¿Com queda a la RPi?
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP09
Al acabar la partida, quan es mostra el resultat:
- Es mostra l'avatar
- Al mòbil i desktop es mostra l'històric de millors partides de cada jugador
- A la RPi es mostra el resultat i nombre de partides guanyades de cada jugador
hores estimades: 0,0 Mòduls:
- El banner es decideix en funció del minut (de la data) en el que es connecta el client RPi % X (on X és el número de banners disponibles).
- Un minut després sense activitat, es canvia el banner per un aleatori diferent a l'anterior
- Mostrar banners cada minut fins que comença la partida
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP09
Registrar els banners que s'han mostrat, quina duració i en quin moment a la base de dades
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP09