Centre: Institut Esteve Terradas i Illa (Cornellà de Llobregat)
Cicle: Desenvolupament d'aplicacions multiplataforma
Inici: 2 de abril de 2025
Final: 7 de maig de 2025
Joc 2D multiusuari de temps real en què apareguin diversos jugadors en un camp de joc comú. Hauran de cercar un objecte (bandera) i portar-lo a la seva base, però a l'agafar-lo camianaran més lents, pel què serà més fàcil que els ataquin.
Es podrà jugar com a anònim (amb un nickname posat pel server) o bé fer login i poder deixar el record i evolució (fites) a la BD.
Ha de ser possible jugar contra l'ordinador amb un nivell de dificultat adequat i una alta jugabilitat.
A determinar:
Hi haurà 4 aplicacions:
El MVP permetrà una partida multijugador anunciada amb un compte enrera.
Possibles ampliacions:
Inici: 2 de abril de 2025
Final: 9 de abril de 2025
Hores estimades totals: 32,0
hores estimades: 4,0 Mòduls: MP06 MP07 MP08 MP09 MP10
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP06 MP09
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP08 MP09
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP09
hores estimades: 5,0 Mòduls: MP08 MP09
hores estimades: 2,0 Mòduls: MP09
hores estimades: 1,0 Mòduls: MP08 MP09
hores estimades: 5,0 Mòduls: MP07 MP09
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP07
Jugadors (localització: ciutat, país, continent), partides (perduda/guanyada, data partida, puntuació, data, quantitat jugadors, visualitzacions, record-puntuació màx, etc.)
Crear algorisme i criteris de puntuació.
Documentar-ho a la wiki.
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP06 MP10
Inici: 9 de abril de 2025
Final: 23 de abril de 2025
Hores estimades totals: 25,0
Per importar dades des de MongoDB: jugadors (localització: ciutat, país, continent basat en la IP), partides (perduda/guanyada, data partida, puntuació). També les taules pròpies de Navision: tornejos (data, quantitat jugadors, visualitzacions, record-puntuació màx torneig). Crear una code unit que permeti fer alta, modificació i baixa del registre de tornejos.
hores estimades: 4,0 Mòduls: MP10
Al menys hi ha d'haver 4 personatges, que correspon al màxim de jugadors en partida.
També una animació per a la clau, que sigui clarament visible al renderitzar-la.
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP08
A la web i a l'app es visualitza una pantalla prèvia al joc o "lobby" amb un compte enrera fins l'inici de la propera partida.
Quan s'acaba el compte enrera s'inicia la partida amb tots els usuaris connectats al "lobby".
Web: mostra el compte enrere.
La partida finalitza quan algun jugador porta la bandera a la seva base (o la mecànica escollida)
Quan s'acaba una partida es deixa 1 minut d'espera fins la següent.
Els resultats de la partida es guarden a MongoDB
Si no hi ha usuaris al final del compte enrera, es torna a engegar 1 minut d'espera sense iniciar partida.
La partida només admet 4 jugadors simultanis com a màxim. Els que arribin mes tard, es refusarà la seva participació amb un missatge adequat.
Partida: La més senzilla possible agafar objecte i tornar a casa.
hores estimades: 11,0 Mòduls: MP06 MP07 MP08 MP09
La web ha de mostrar els personatges (amb animació) i l'objecte.
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP07
hores estimades: 4,0 Mòduls: MP10
Inici: 23 de abril de 2025
Final: 7 de maig de 2025
Hores estimades totals: 32,0
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP06 MP07 MP08 MP09 MP10
Fer un vídeo del projecte i publicar-ho a Youtube.
Cal que inclogui 2 QRs, un per la web i un altre per a la descàrrega directa de l'app.
També han d'estar disponibles els links en Youtube (per quan es visualitzi des d'un dispostiu mòbil).
IMPORTANT: Afegir el link del vídeo al vostre perfil de grup del portal de Scrum
hores estimades: 4,0 Mòduls: MP06 MP07 MP08 MP09 MP10
El jugador que ha agafat la bandera anirà més lent
hores estimades: 1,0 Mòduls: MP09
Els atacs (un o diversos) contra un jugador resta vida, fins a 100 punts de vida. Decisió a nivell de grup sobre la mecànica de vida/mort
hores estimades: 6,0 Mòduls: MP07 MP08 MP09
Pel registre caldrà una pantalla prèvia a l'APP que sol·licitarà:
Un cop registrat, s'enviarà un email de confirmació amb un token. L'úsuari el validarà clicant l'enllaç que li arribarà al correu.
La inscripció serà immediata, però el jugador no mostrarà encara el nickname si no s'ha validat l'email.
hores estimades: 8,0 Mòduls: MP06 MP08 MP09
hores estimades: 2,0 Mòduls: MP09
Recollir la IP del jugador durant la partida, i trobar el país des del que opera.
Guardar la info a la BD.
Arranjar script de càrrega de dades de Navision per entrar també aquestes dades.
Geolocalització a partir d'una API
hores estimades: 4,0 Mòduls: MP06 MP09 MP10
hores estimades: 4,0 Mòduls: MP10
Inici: 2 de abril de 2025
Final: 9 de abril de 2025
Hores estimades totals: 21,0
hores estimades: 4,0 Mòduls: MP06 MP07 MP08 MP09 MP10
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP06 MP09
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP08 MP09
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP09
hores estimades: 5,0 Mòduls: MP08 MP09
hores estimades: 2,0 Mòduls: MP09
hores estimades: 1,0 Mòduls: MP08 MP09
Inici: 9 de abril de 2025
Final: 23 de abril de 2025
Hores estimades totals: 18,0
hores estimades: 5,0 Mòduls: MP07 MP09
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP07
Jugadors (localització: ciutat, país, continent), partides (perduda/guanyada, data partida, puntuació, data, quantitat jugadors, visualitzacions, record-puntuació màx, etc.)
Crear algorisme i criteris de puntuació.
Documentar-ho a la wiki.
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP06 MP10
Per importar dades des de MongoDB: jugadors (localització: ciutat, país, continent basat en la IP), partides (perduda/guanyada, data partida, puntuació). També les taules pròpies de Navision: tornejos (data, quantitat jugadors, visualitzacions, record-puntuació màx torneig). Crear una code unit que permeti fer alta, modificació i baixa del registre de tornejos.
hores estimades: 4,0 Mòduls: MP10
Al menys hi ha d'haver 4 personatges, que correspon al màxim de jugadors en partida.
També una animació per a la clau, que sigui clarament visible al renderitzar-la.
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP08
Inici: 23 de abril de 2025
Final: 7 de maig de 2025
Hores estimades totals: 25,0
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP06 MP07 MP08 MP09 MP10
A la web i a l'app es visualitza una pantalla prèvia al joc o "lobby" amb un compte enrera fins l'inici de la propera partida.
Quan s'acaba el compte enrera s'inicia la partida amb tots els usuaris connectats al "lobby".
Web: mostra el compte enrere.
La partida finalitza quan algun jugador porta la bandera a la seva base (o la mecànica escollida)
Quan s'acaba una partida es deixa 1 minut d'espera fins la següent.
Els resultats de la partida es guarden a MongoDB
Si no hi ha usuaris al final del compte enrera, es torna a engegar 1 minut d'espera sense iniciar partida.
La partida només admet 4 jugadors simultanis com a màxim. Els que arribin mes tard, es refusarà la seva participació amb un missatge adequat.
Partida: La més senzilla possible agafar objecte i tornar a casa.
hores estimades: 11,0 Mòduls: MP06 MP07 MP08 MP09
La web ha de mostrar els personatges (amb animació) i l'objecte.
hores estimades: 3,0 Mòduls: MP07
hores estimades: 4,0 Mòduls: MP10
Fer un vídeo del projecte i publicar-ho a Youtube.
Cal que inclogui 2 QRs, un per la web i un altre per a la descàrrega directa de l'app.
També han d'estar disponibles els links en Youtube (per quan es visualitzi des d'un dispostiu mòbil).
IMPORTANT: Afegir el link del vídeo al vostre perfil de grup del portal de Scrum
hores estimades: 4,0 Mòduls: MP06 MP07 MP08 MP09 MP10
Item que permet recuperar vida (pot ser un objecte o una zona del mapa)
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP07 MP08 MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls:
Els usuaris que arriben amb la partida començada o quan ja hi ha 4 jugadors, la poden veure en mode Colisseu.
hores estimades: 0,0 Mòduls:
Guardar el progrés de les partides per poder fer una visualització posteriorment
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP06 MP07 MP08 MP09
hores estimades: 0,0 Mòduls: MP10